Living

Hoe u de beste onroerendgoedfoto’s maakt

Een foto zegt duizenden woorden. Houd deze verklaring in gedachten terwijl u de beste manier zoekt om uw eigendom aan de wereld te presenteren. Kopers zijn erg kieskeurig over wat ze willen. Je hebt waarschijnlijk een juweeltje dat een groot aantal kopers aanspreekt, maar hoe zouden ze weten wat je hebt, tenzij ze een goed idee kunnen krijgen van wat het is? Foto’s dienen als lokaas om mensen aan te trekken om afspraken te maken.

Laten we eens nadenken aan wie u precies verkoopt. Er zijn een aantal soorten kopers. We hebben lokale investeerders die geïnteresseerd zijn in repareren en flippen. Aan de andere kant hebben we gezinnen die geïnteresseerd zijn in een instapklaar stuk onroerend goed. Laten we voor meer details de mindset van de fix en flipper onderzoeken.

De meeste fixers zijn op zoek naar een goede deal waarvan ze weten waar ze aan beginnen. Het is absoluut noodzakelijk dat u geen belangrijke foto’s van reparaties weglaat. Het enige dat je zeker wilt vermijden, is als oneerlijk overkomen. De fixergemeenschap is erg klein en het woord verspreidt zich snel. Om te laten zien dat u serieus bent over verkopen en betrouwbaar bent, maakt u gedetailleerde foto’s van de buitenkant en het interieur van het pand, evenals alle grote en kleine reparaties. Als u echt vertrouwen wilt winnen en de deal wilt sluiten, probeer dan een gespecificeerde schatting van reparaties te maken of koop een inspectierapport van een plaatselijke algemene aannemer. Vanaf dit punt wilt u een link naar al deze details en foto’s bieden die voor iedereen toegankelijk is. Ik raad u aan uw gegevens te uploaden naar Google Drive en de opties voor delen in te stellen op ‘openbaar’. Vanaf hier heeft u toegang tot de link en kunt u deze delen met alle kopers die langs zijn gekomen of u kunt uw makelaar (als u er een gebruikt) de link naar het detailgedeelte van uw MLS-vermelding laten plaatsen.

Gezinnen die een woning of vastgoed willen hebben om in te wonen, zijn een totaal ander kopersras. Terwijl fixers op zoek zijn naar beknopte en nauwkeurige gegevens om een ​​zakelijke beslissing te nemen, zijn gezinnen of kopers in de detailhandel, zoals ik ze graag noem, op zoek naar afbeeldingen die positieve, optimistische emoties opwekken. Wanneer u dit soort kopers zoekt, moet u ervoor zorgen dat het onroerend goed volledig is opgeknapt en klaar voor gebruik. Eventuele upgrades zijn een enorm pluspunt. Voor een extra boost kun je proberen om meubels te huren om de woning te stallen. Als je het eenmaal klaar hebt, wil je een professionele fotograaf inhuren om binnen te komen en foto’s te maken. Je kunt ook een camera van € 850,00 kopen en het zelf doen, maar als dit een eenmalige deal is, is het beter om iemand een keer € 115,00 te betalen en het op die manier voor elkaar te krijgen. Een andere uitstekende optie is om hem of haar een video-walk-through van het pand te laten maken en deze op YouTube te plaatsen. Van daaruit kunt u de link naar de aanbieding toevoegen.

Liever hulp van een pro? Kijk dan eens bij Immovisual